Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN ZAKUPÓW

Regulamin zakupów

 

 

1. O sklepie.

 

Sklep internetowy "rags&SILKS" prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są na stronie http://ragsandsilks.pl. Sklep zajmuje się sprzedażą odzieży i dodaktów vintage oraz second-hand; odzieży uzyskanej w procesie upcyclingu (przeróbki odzieży używanej i tkanin używanych) oraz odzieży szytej z materiałów fabrycznie nowych. Przedmioty sprzedawane przez "rags&SILKS" to w przeważającej mierze unikaty, występujące w pojedynczych egzemplarzach. Asortyment sklepu jest starannie dobierany i wyceniany. Odzież jest prana lub czyszczona chemicznie, przed wysłaniem również czyszczona za pomocą pary wodnej. Ponieważ przedmioty vintage charakteryzują się mniejszymi lub większymi oznakami używania, cena przedmiotu zależy m.in. od jego stanu zachowania. Wszelkie wady i skazy odzieży podawane są w opisie przedmiotu. Dla opisania stanu zachowania sklep wprowadza następującą skalę, którą uwzględnia się w opisach przedmiotów:

 

6 - odzież nowa, nieużywana i nie nosząca śladów używania

5 - odzież używana, zachowana w stanie bardzo dobrym

4 - odzież używana nosząca drobne ślady użytkowania lub inne drobne uszkodzenia mechaniczne

3 - odzież używana nosząca istotne ślady użytkowania

2 - odzież używana o wartości kolekcjonerskiej, wymagająca renowacji

 

Zdjęcia przedmiotów wykonywane są na manekinie krawieckim lub modelce o rozmiarze 36/38 oraz 38-40. Dbamy o dobre oświetlenie fotografowanych przedmiotów. Staramy się skrupulatnie opisywać rozmiary oraz wymiary przedmiotów. Należy pamiętać, że rozmiarówki sprzed 30-40 lat nie zawsze są zbieżne z współczesnymi. Dlatego zawsze należy sprawdzić podane wymiary przedmiotu. W razie dodatkowych pytań o konkretny przedmiot, zachęcamy do kontaktu e-mail.

 

2. Zamawianie.

 

Przy każdym dostępnym produkcie znajduje się ikona "Do Koszyka". Jeśli na ikonie produktu widnieje napis "Chwilowo niedostępny", oznacza to, że produkt został zamówiony przez innego użytkownika sklepu i nie jest jeszcze opłacony. Aby wybrać produkt, który chcemy zamówić, należy kliknąć na ikonę "Do Koszyka". Produkt znajduje się w koszyku klienta. Aby wybrać ewentualne kolejne produkty, należy postąpić w sposób analogiczny. Po naciśnięciu ikony "Do Koszyka" na ekranie pojawia się na kilka sekund potwierdzenie dodania produktu i opcja przejścia do koszyka. Zawartość koszyka można w każdej chwili sprawdzić, klikając na słowo "koszyk" w prawym górnym rogu strony lub w słowo "Koszyk" w Menu sklepu. Produkty można usuwać z koszyka klikając znak "X" po prawej stronie. Gdy decydujemy się na złożenie zamówienia na wybrane produkty, klikamy ikonę "Idź do kasy". Jeśli klient nie jest zalogowany, następuje przejście do strony zalogowania. Jeśli nie był zarejestrowany w sklepie, wybiera opcję "Jestem nowym klientem" i dokonuje rejestracji. Następnie pojawia się ekran z potwierdzeniem zawartości koszyka, kosztów dostawy oraz adresu dostawy. Należy zwrócić szczególną uwagę na poprawność adresu dostawy! Jeśli adres będzie niepoprawny i nastąpi zwrot przesyłki do sklepu , to podwójny koszt kolejnej przesyłki poniesie klient. Jeśli dane są poprawne, należy kliknąć przycisk "Przejdź do potwierdzenia". Pojawia się podsumowanie kwoty do zapłaty oraz przycisk "Zapłać". Jeśli wszystkie dane są poprawne, a klient jest zdecydowany złożyć zamównie, naciska przycisk "Zapłać". Pojawia się informacja o koncie bankowym sklepu i danych do przelewu. Zamówienie jest przyjęte, a klient ma 4 dni na wpłatę należności. Na e-mail klienta zostaje wysłane powiadomienie automatyczne ze szczegółami zamówienia oraz danymi do przelewu. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz potwierdzniem zapoznania się z opisem zamawianego towaru. Przy dużej ilości zamówień składanych przez różne osoby w tym samym czasie system może przyjąć dwa zamówienia na ten sam towart - wtedy obowiązuje kolejność zgłoszeń.Jeśli klient jest szczególnie zainteresowany kupnem towaru, który aktualnie jest zarezerwowany przez inną osobę, prosimy o kontakt e-mail, a wtedy wpiszemy na ewentualną listę oczekujących.

 

3. Płatności.

 

 

Złożenie zamówienia na stronie sklepu oznacza rezerwację danego towaru na 4 dni robocze. Na ikonie towaru pojawia się napis "Chwilowo niedostępny". Aktualnie sklep przyjmuje jedynie płatności przelewem bankowym lub przekazem pocztowym. Przy płatności przekazem pocztowym należy poinformować o tym sklep i ewentualnie przysłać skan potwiedzenia nadania przekazu. Płatności należy dokonywać na konto:

 

RAGDOLL

Garibaldiego 4/250

04-078 Warszawa

mBank

13 1140 2004 0000 3402 7010 9431

 

Przy jakichkolwiek pytaniach odnośnie do form płatności, zachęcamy do kontaktu e-mail. Gdy sklep odnotuje wpłatę na koncie bankowym, klient otrzymuje wiadomość o zmianie statusu zamówienia na "Zapłacone". Gdy przesyłka zostanie nadana, klient otrzyma wiadomość potwierdzającą wysyłkę. Jeśli sklep w ciągu 4 dni roboczych nie odnotuje wpłaty przedmiot wraca do puli dostępnych towarów. Nagminne zamawianie tego samego towaru przez tę samą osobę jest zabronione - takie zamówienia będą anulowane. Jeśli przed upływem 4 dni klient zdecyduje się na anulowanie zamówienia, prosimy o powiadomienie o tym sklepu.

 

Sklep nie wystawia faktur VAT, do każdego zakupu wystawiamy natomiast rachunek.

 

4. Dostawa i zwroty.

 
Dostawa

 

1. Zamówione rzeczy wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub systemu Paczkomaty.pl, przesyłkami rejestrowanymi.

 

Jeśli chodzi o Pocztę Polską, są to zazwyczaj listy polecone priorytetowe lub paczki priorytetowe. Deklarowany przez Pocztę czas dostarczenia przesyłki to 1-5 dni roboczych. Przesyłki staramy się wysyłać do 48 godzin od odnotowania wpłaty na konto bankowe.

 

2. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Dla wygody kupujących sklep ustala trzy wysokości kosztu przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, zależne głównie od ciężaru oferowanego przedmiotu. W opisie poszczególnych przedmiotów odnotowany jest symbol kosztu przesyłki:

 

A - 7 PLN

B - 10 PLN

C - 13 PLN 

W przypadku wysyłki za pośrednictwem systemu Paczkomaty.pl, koszt wynosi:

 

10 PLN


 
Powyższy cennik może ulec zmianie w okresach promocyjnych, o czym klienci zostaną poinformowani podczas trwania danej promocji.



 

3. Jeśli przesyłka zawierać ma więcej niż jeden przedmiot, zawsze brany jest pod uwagę  jeden, najwyższy koszt przesyłki spośród zakupionych przedmiotów.

 

4. Zakupy powyżej 200 PLN wysyłamy na koszt sklepu.

 

5. Ewentualne przesyłki zagraniczne ustalane są indywidualnie.

 

6. Nie wysyłamy paczek za pobraniem pocztowym.

 
Zwroty

 

 Dokładamy wszelkich starań, aby przedmioty w sklepie były opisane i sfotografowane w sposób jak najbardziej skrupulatny. Odzież vintage z natury charakteryzuje się oznakami wcześniejszego użytkowania. Staramy się je jak najdokładniej opisywać. Jeśli jednak zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań i jest w Twoim mniemaniu niezgodny z opisem na stronie sklepu, możesz zwrócić go w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może być noszony, zniszczony, ani prany. Każdorazowo w przypadku chęci zwrotu, prosimy o kontakt mailowy (PROSIMY POCZEKAĆ NA MAIL ZWROTNY OD SKLEPU!). Następnie należy odesłać artykuł na adres wskazany w korespondencji mailowej. Prosimy koniecznie skontaktować się ze sklepem - adres zwrotu jest inny niż adres siedziby firmy!

Należność zostanie zwrócona na podane konto bankowe (kwota zamówienia pomniejszona o koszt przesyłki) dopiero po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej.
Nie odbieramy reklamacji wysłanych do nas za pobraniem.

 

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz rachunek, jeśli otrzymałeś go wraz z przesyłką wraz z adnotacją dlaczego rezygnujesz z zakupu. Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. Należności za zwrócone artykuły (pomniejszone o koszt przesyłki towaru do klienta) zostaną wysłane w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas zwrotu towaru. Zwrot należności możesz otrzymać przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. W przypadku przelewu prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane.

 

W przypadku kiedy przesyłka zostanie odesłana do nas ze względu na błędnie podany adres lub brak odbioru paczki z urzędu pocztowego: Klient zostanie obciążony podwójną opłatą za ponowne nadanie tej samej przesyłki (opłata za zwrot + opłata za ponowną wysyłkę). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z odbioru przesyłki, należność za zamówienie
 zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta (kwota zamówienia pomniejszona o koszt przesyłki oraz koszt zwrotu przesyłki).

 

5. Postanowienia końcowe.

 

Sklep rags&SILKS dba o ochronę danych osobowych swoich klientów i zobowiązuje się nie udostępniać danych osobowych i adresowych osobom trzecim. Służą one wyłącznie do kontaktów sklepu z klientami oraz do dostawy towaru. W każdym momencie klient ma prawo do zmiany danych lub ich usunięcia.

 

6. Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. Zachęcamy do kontaktu e-mail w tej sprawie. 

 

7. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.


8. W sprawach niewymienionych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl