Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOSTAWA I ZWROTY

                                                                         

                                                                  Dostawa i zwroty

Dostawa

 

1. Zamówione rzeczy wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub systemu Paczkomaty.pl, przesyłkami rejestrowanymi.

 

Jeśli chodzi o Pocztę Polską, są to zazwyczaj listy polecone priorytetowe lub paczki priorytetowe. Deklarowany przez Pocztę czas dostarczenia przesyłki to 1-5 dni roboczych. Przesyłki staramy się wysyłać do 48 godzin od odnotowania wpłaty na konto bankowe.

 

2. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Dla wygody kupujących sklep ustala trzy wysokości kosztu przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, zależne głównie od ciężaru oferowanego przedmiotu. W opisie poszczególnych przedmiotów odnotowany jest symbol kosztu przesyłki:

 

A - 7 PLN

B - 10 PLN

C - 13 PLN 

W przypadku wysyłki za pośrednictwem systemu Paczkomaty.pl koszt wysyłki jest stały i wynosi:

 

10 PLN


 
Powyższy cennik może ulec zmianie w okresach promocyjnych, o czym klienci zostaną poinformowani podczas trwania danej promocji.

 

3. Jeśli przesyłka zawierać ma więcej niż jeden przedmiot, zawsze brany jest pod uwagę  jeden, najwyższy koszt przesyłki spośród zakupionych przedmiotów.

 

4. Zakupy powyżej 200 PLN wysyłamy na koszt sklepu.

 

5. Przesyłki zagraniczne do ustalenia indywidualnego.

 

6. Nie wysyłamy paczek za pobraniem pocztowym.

 

7. Odbiór osobisty aktualnie nie jest możliwy.

 
Zwroty

 

 Dokładamy wszelkich starań, aby przedmioty w sklepie były opisane i sfotografowane w sposób jak najbardziej skrupulatny. Odzież vintage z natury charakteryzuje się oznakami wcześniejszego użytkowania. Staramy się je jak najdokładniej opisywać. Jeśli jednak zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań i jest w Twoim mniemaniu niezgodny z opisem na stronie sklepu, możesz zwrócić go w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może być noszony, zniszczony, ani prany. Każdorazowo w przypadku chęci zwrotu, prosimy o kontakt mailowy (PROSIMY POCZEKAĆ NA MAIL ZWROTNY OD SKLEPU!). Następnie należy odesłać artykuł na adres wskazany w korespondencji mailowej. Prosimy koniecznie skontaktować się ze sklepem - adres zwrotu jest inny niż adres siedziby firmy!

Należność zostanie zwrócona na podane konto bankowe (kwota zamówienia pomniejszona o koszt przesyłki) dopiero po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej.
 Nie odbieramy reklamacji wysłanych do nas za pobraniem.

 

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz rachunek, jeśli otrzymałeś go wraz z przesyłką wraz z adnotacją dlaczego rezygnujesz z zakupu. Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. Należności za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot należności możesz otrzymać przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. W przypadku przelewu prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane.

 

W przypadku kiedy przesyłka zostanie odesłana do nas ze względu na błędnie podany adres lub brak odbioru paczki z urzędu pocztowego: Klient zostanie obciążony podwójną opłatą za ponowne nadanie tej samej przesyłki (opłata za zwrot + opłata za ponowną wysyłkę). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z odbioru przesyłki, należność za zamówienie
 zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta (kwota zamówienia pomniejszona o koszt przesyłki oraz koszt zwrotu przesyłki).

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl