Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAQ

1. Jak kupować?

W sklepie rags&SILKS obowiązuje system 4-dniowej rezerwacji. Wybrany przedmiot (lub kilka przedmiotów) rezerwujemy na 4 dni robocze. W tym czasie status przedmiotu to "Zarezerwowany". Klient ma 4 dni na dokonanie zapłaty za przedmiot wraz z kosztami przesyłki. Jeśli w tym czasie nie odnotujemy wpłaty na koncie bankowym, rezerwacja zostaje anulowana, a klient zostaje o tym powiadomiony pocztą e-mail. Przedmiot powraca do sklepu ze statusem "Dostępny".

 

2. Co zrobić, jeśli upragniony przedmiot jest zarezerwowany?

Warto w takiej sytuacji skontaktować się ze sklepem pocztą e-mail lub przez formularz kontaktowy. Istnieje możliwość zapisania się do "kolejki" na dany przedmiot. Przypominamy, że praktycznie wszystkie przedmioty w sklepie są unikatami - warto zarezerwować coś zanim ubiegnie nas ktoś inny...

 

3. "Kto pierwszy, ten lepszy..." - co to właściwie znaczy, gdy chcemy coś kupić w nowej dostawie?

Artykuły sprzedawane w naszym sklepie to unikaty - występują zazwyczaj tylko w jednym egzemplarzu. Prawdopodobieństwo pojawienia się takiej samej sukienki lub płaszcza jest bardzo małe, a wręcz zerowe. Nowości w sklepie pojawiają się ok. 2 razy w miesiącu o określonej godzinie - wtedy najlepiej rezerwować interesujące nas ubrania bądź akcesoria. Jeśli zależy nam na czymś szczególnie powinniśmy dokonać zamówienia jak najszybciej - faktycznie zamówi przedmiot ten, kto naciśnie przycisk składania zamówienia, a nie ten, kto "włoży" coś do koszyka. Jeśli zatem jesteś zainteresowany zakupem konkretnej rzeczy, zamów ją szybko i nie marnuj czasu, szperając w sklepie za innymi rzeczami do wspólnej wysyłki. Wiele zamówień chętnie scalimy w jedną, tańszą przesyłkę! :)

4. Zamówiłam coś, ale to była pochopna decyzja! Już wiem, że nie będę realizować zamówienia...

W naszym sklepie każdy przedmiot rezerwowany jest na 4 dni robocze. Jeśli przed upływem tego czasu dojdziesz do wniosku, że nie będziesz jednak realizować zamówienia, napisz o tym do nas :) Usprawni to pracę sklepu, a jakąś osobę być może uszczęśliwi :) 

 

5. Jakie są formy płatności?

Przyjmujemy przelewy bezpośrednie na konto podane w regulaminie. Zapłatę przekazem pocztowym odradzamy - to bardzo powolna forma płatności. W przypadku przelewów, proszę wziąć pod uwagę sesje wychodzące i przychodzące banków w Polsce. Mimo,  że wpłacamy wieczorem, pieniądze trafiają do adresata często dopiero na drugi dzień, nawet w godzinach popołudniowych.

Wkrótce w sklepie również możliwość płatności za pomocą systemu ECARD.

 

6. Jakie są opcje wysyłki?

Obecnie dostarczamy jedynie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub systemy Paczkomaty.pl. Polecamy tę drugą opcję. Na stronie "Paczkomaty.pl" znajdują się dokładne instrukcje korzystania z systemu.

 

7. Ile będę czekać na przesyłkę?

Przesyłki w sklepie nadawane są na bieżąco, tzn. zazwyczaj do 24 godzin po odnotowaniu wpłaty. Wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów.pl. List lub paczka priorytetowa doręczane są przez pocztę w deklarowanym czasie dwóch dni roboczych. Czas ten jest jednak niezależny od sklepu, a za opóźnienia poczty sklep nie odpowiada. System Paczkomaty.pl dostarcza przesyłkę do dwóch dni roboczych - przesyłka czeka na odbiór 3 dni robocze w wybranych paczkomacie Inpost.

 

8. Na czym polega system Paczkomaty.pl?

Paczkomaty.pl to nowatorski system dostawy paczek, oparty o sieć samoobsługowych paczkomatów, zlokalizowanych na terenie całego kraju, w pobliżu stacji benzynowych lub centrów handlowych. Użytkownicy systemu muszą posiadać darmowe konto w systemie Paczkomaty.pl. Przesyłka nadawana jest do wybranego paczkomatu i czeka na odbiór 3 dni robocze. O wszystkich etapach dostarczenia przesyłki klient jest informowany na bieżąco za pomocą e-mail lub sms. Odbiór paczki jest bardzo prosty i twa kilka sekund. System jest idealny dla osób, które nie mają czasu na kolejki na poczcie...

 

9. Czy mogę dokonać zwrotu?

Tak! Zakupy w internecie to ryzyko źle dobranego rozmiaru lub fasonu. Na zwrot całości lub części zamówienia masz 7 dni. Przed odesłaniem nietrafionych zakupów, koniecznie skontaktuj się ze sklepem. Adres zwrotu jest często inny niż adres siedziby firmy.

 

10. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

 

Niestety obecnie nie jest on możliwy.

 

11. Czy wysyłacie zagranicę?

 

Jest taka możliwość po uzgodnieniu warunków.

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl